قصص سكس

قصص سكس

قصص سكس نسوانجى

اجمد قصص سكس نسوانجى اكبر مكتبه مجمعة من اسخن قصص السكس المحارم الساخنة متجددة يوميا.اليكم قصص جنس مع عمتى الممحونه وكيف نلت منها بعد ما شافتنى امارس االجنس مع بنتها الجامدة.

انا مليش ف جو المحاارم وكدا بس كتبت القصه دي لاني حابب يبقي ليا بصمه ف كل اقسام المنتدي اتمني القصه تعجبكم… انچوووي

قصص سكس نسوانجى
قصص سكس نسوانجى

نبدأ بوصف الاشخاص……….

(امير)/ 28 سنه
طوله 180 سم … وزنه 70 كيلو
بشرته تميل للابيض بس مشعر له دقن كثيفه وعيون خضرا وشعر اصفر
زوبره… حوالي 19 سم وعريض وراسه كبيره وبارزه

(عمتي نور)/ 45 سنه
طولها 168 سم… وزنها حوالي 90 كيلو
بشرتها تميل للبرونز وشها بملامح جميله وعيون سودا شعرها قصير وناعم لونه بني
بزازها كبيره جدا مقاس 48 مثلا تعتبر اكبر بزاز شوفتها وطريه نييك وطيزها كبيره وطريه وكسها غامق شويه لكن من النوع المنفوخ متشبعش نيك فيه

(روان بنت عمتي) 25 سنه
طولها 170 سم… وزنها 80 كيلو
بشرتها بيضا لبن ووشها جميل بملامح تحب تبص ف وشها وعيون خضرا شعرها طويل واسود فحم وناعم فشخ
بزازها كبيره بس اقل من امها مقاس 44 وطيزها مدوره وطريه ومتوسطه الحجم وكسها لونه وردي تحب تاكله اكل

بداية القصه……

بحكم شغلي بسافر شهرين شغل وبنزل قصادهم شهر اجازه فبحاول ف الشهر دا اني اطمن ع كل قرايبي واعملهم زياره خفيفه واسأل عليهم وكدا لكن عمتي نور بالذات بحبها جدا وبحب اقعد. معاها اكتر وقت ودي الوحيده من قرايبي اللي باكل عندها وممكن ابات عندها كمان لو الوقت اتأخر وانا قاعد معاها وهي بتعتبرني ابنها وبتعاملني بطريقه مختلفه عن باقي شباب العيله كلهم لان دايما باخد رأيها ف كل حاجه تخصني وبسمع كلامها جدا
روان بنت عمتي شخصيه مرحه وبتحب الهزار والضحك ومعايا بتتكلم ف كل حاجه حتي السفاله بينا بس بهزار زي مثلا الفاظ خفيفه كده ولو عندها مشكله بتحكيلي ودايما جمبها لحد م مشكلتها تتحل وكمان كانت بتخليني اشرحلها مواد صعبه وهي ف الجامعه لانها كانت نفس كليتي وعلاقتنا جامده جدا حتي لما اتخطبت خدت رأيي ف الشاب بالرغم انهم كانوا بيحبوا بعض يعتبر بينا ثقه بشكل كبير جدا
عمتي وبنتها عايشين ف شقه لوحدهم بعد ما عمتي اطلقت من جوزها بسبب انه عرف واحده غيرها واتجوزها بس مكنش عايز يطلق عمتي لكن هي اللي صممت تطلق منه وانه خانها والجو الدرامي دا حاولت ان اخلي عمتي تقبل بالموضوع وانه لو مش عايزها مكنش فضل متمسك بيها وكدا لكن هي مسمعتش مني ومعتبره اللي هو عمله دا خيانه وخلاص مش عايزاه بس هي هتفضل ف الشقه وهو يشوفله شقه له ولمراته الجديده وطبعا بنت عمتي كانت مع امها ف اي كلام تقوله لحد ما فعلا اطلقت وبقت عايشه هي وروان بنتها ف الشقه لوحدهم فبقيت بقضي اكتر وقت من اجازتي عندهم وببات كتير عندهم بسبب ان هما لوحدهم من غير راجل و اي حاجه محتاجينها كنت انا ملزم بيها حتي لو انا مسافر كنت بخلي حد من صحابي القريبين يخلصوا اللي هما عايزينو ع محسسهمش انهم لوحدهم

(انا من اولي جامعه عايش ف شقه لوحدي بعيد عن ابويا وامي لان بحب ابقي مع نفسي وكمان حصل مشاكل بيني وبين ابويا بقيت يعتبر مبشوفوش اصلا والتعامل بينا قليل او معدوم اصلا لكن امي بقعد معاها عادي بس وابويا مش موجود)
روان كانت مخطوبه لشاب من المدينه بتاعتنا بس بيحبوا بعض وكدا وفضلوا مخطوبين سنه ونص وكانت كل فتره تقولي انهم متخانقين او شادين بالكلام مع بعض واكتر الاسباب بيبقي بسبب اهلو وخصوصا امه المتحكمه ف شخصيته وكلمتها بتمشي عليه وعلي ابووه نفسه كنت بتدخل ف الموضوع لحد ما يتصالحوا ويرجعوا تاني حلوين والامور تمام وبعد فتره بردو يتخانقوا بسبب امه
استمر الموضوع كده سنه ونص وكانوا خلاص محددين ميعاد الفرح وقبل الفرح بشهر بس لاقيت عمتي بتكلمني وانا مسافر بتقولي ان روان فركشت الخطوبه وانهم رجعوا الدهب للواد وخلاص الموضوع خلص وكل واحد راح لحاله
انا كنت مصدوم من الكلام اصلا ازاي دا يحصل كدا من غير م اعرف وكمان دول بيحبوا بعض اصلا ازاي الموضوع يخلص بسهوله كدا.. ملقتش قدامي غير اني اكلم بنت عمتي وافهم منها حصل اي
رنيت عليها بس مردتش عليا بعتلها ماسچ ع الواتس قولتلها تكلمني لما تروق… عدي يومين ع الماسج ولاقيت روان ردت عليا
روان/ ايوه ي امير معلش مكنتش ف مود اني ارد ولا اتكلم مع حد خالص
انا/ مود اي وزفت اي.. اي اللي حصل دا وبعدين لي مقولتيش انكم هتفركشوا ولا انتي متكلمينيش غير لما تكوني عايزاني اصلح بينكم وبس وبعد كده لما قررتي تفركشي لا تعبريني ولا كأني موجود
روان/ ي امير الموضوع حصل فجأه كده اتخانقنا بسبب امه بردو بس انا اتعصبت عليه وقولتله انت مش راجل لما كل كلمه لامك تسمعها فين كلمتك انت هو انا هتجوزك ولا هتجوز امك
انا/ برافو عليكي احسنتي الرد ي روان.. اديكي خربتيها ع نفسك بسبب كلمتين ملهمش لازمه ومينفعش يتقالوا
روان/ ي امير انا زهقت من طريقته وان كل حاجه امه تقولهاله يعملها من غير نقاش وانا لو جيت اقول حاجه مبيسمعليش اصلا ولا حتي بيتناقش معايا بيرفض ع طول من غير م يسمع
انا/ خلاص ي روان ملوش لازمه اي كلام انتو فركشتوا واللي حصل حصل بس احب افكرك ان دا اللي كنتي بترفضي عشانه ناس كتير وفي الاخر بردو مش هتتجوزيه
روان/ انا خلاص مش عايزاه ولا عايزه حد غيره انا هعمل زيك ومش هتجوز
انا/ دا كلام ي روان لكن بكره يجيلك واحد احسن منه وانتي نفسك تنسي كلامك اللي بتقوليه دلوقت.. المهم متفكريش ف اللي حصل وخرجي نفسك من جو الاكتئاب دا وحاولي تنزلي مع صحابك الصداع دول غيري جو ي روان ع امك ترحمني كل شويه تكلمني تقولي روان حابسه نفسها ومبتاكلش وهتموت وعلي فكره هو اللي خسرك مش انتي اللي خسرتيه.. دا غبي فعلا هو ف حد يبقي معاه بطل زيك ويسيبه
روان/ هههههه انت رايق قوي ي امير وبتهزر ومش حاسس بحاجه
انا/ بغض النظر عن كلمة مش حاسس بحاجه دي لكن انتي عرفاني بحب اهزر ف كل وقت والهزار اللي بيعدي الزعل ويلا قومي ظبطي نفسك وكلمي صحابك دول اخرجوا وشمي شوية هوا لحد م انزل اجازه ابقي اظبطك انا بطريقتي
روان/ انا مستنياك تنزل لاني عايزاك ف موضوع كده بس شكله ملوش حل
انا/ محدش مطلع كسمي غيرك ع فكره كل فتره بمصيبه شكل وبتبقي اوسخ من اللي قبلها ارحميني
روان/ احا يعني انا يطلع كسمي لوحدي امال انت لازمتك اي ف الدنيا
انا/ وبتقوليلي احا كمان.. طب شوفي مين بقي هيحللك مصايبك دي.. غووري ي بنت
روان/ لا خلاص انا اسفه ي عم
انا/ طيب انصرفي يلا عندي شغل وكلها يومين وانزل واشوف مصايبك دي ويارب تهدي شويه من حوراتك دي.. سلام
روان/ سلام ي قمر
خلصت مع روان وكلمت عمتي فهمتها ان خلاص روان تمام وشويه وهتقوم تاكل وتلبس وتنزل مع صحابها تشم هوا والموضوع كله مسألة وقت وهتنسي

المصدر موقع او نيك

سكس افلام سكس افلام نيك صور سكس صور سكس متحركة سكس حيوانات سكس كلاب سكس حصان ءىءء xnxx xxnxx سكس افلام سكس افلام نيك صور سكس صور سكس متحركة سكس حيوانات سكس كلاب سكس حصان ءىءء xnxx xxnxxسكس مترجم سكس عنيف سكس مصرى

أضف تعليق